5 دلیل استفاده از سبدهای تیغه و پره سفارشی هوافضا
نوشته شده توسط : مسعود

5 دلیل استفاده از سبدهای تیغه و پره سفارشی هوافضا

عملیات نگهداری ، تعمیر و تعمیرات اساسی (MRO) در صنعت هوافضا برای کارکرد صحیح و موثر پره های توربین جت ، پره ها ، موتورها و سایر قطعات هواپیما بسیار مهم است5 دلیل استفاده از سبدهای تیغه و پره سفارشی هوافضا. MRO مناسب برای نگهداری یا بازیابی قطعات هوافضا در شرایط کار مطلوب و اطمینان از عملکرد آنها با ایمن ترین حالت ممکن ضروری است. با این حال ، MRO می تواند وقت گرانبهایی را صرف کند.

 

خوشبختانه ، روشهایی برای موثرتر و کارآمدتر کردن فرآیند MRO وجود دارد. Marlin Steel تیغه های توربین جت سفارشی و سبد پره ها را برای سهولت کار سریعتر MRO مهندسی کرده است. با داشتن یک سبد سفارشی هوافضا ، می توانید تیغه ها و پره ها را به راحتی و بدون نگرانی از آسیب دیدن قطعات هواپیما حمل کنید.

 

سبدهای Vane و Blade برای تیغه های Jet Turbine

Marlin Steel طیف گسترده ای از سبدهای پره ای و تیغه ای را برای کمک به بهبود کارایی برای نیازهای MRO خود طراحی کرده است. این سبدهای سفارشی برای حمل هر دو تیغه توربین جت و پره ها ایده آل هستند.

 

بر اساس ترجیح شما ، این سبدها می توانند با درب یا بدون درب طراحی شوند و همه آنها با فولاد ضد زنگ درجه 304 هواپیما ساخته شده اند.

 

5 دلیل استفاده از سبدهای تیغه و پره سفارشی هوافضا

سبد هوافضا سفارشی برای حمل و نقل تیغه و پره می تواند به بهبود ایمنی و کارایی MRO کمک کند ،5 دلیل استفاده از سبدهای تیغه و پره سفارشی هوافضا از جمله موارد دیگر. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا سبدهای سفارشی می توانند به بهبود روند MRO شما کمک کنند.

 

1) برای فرایندهای شستشوی قطعات سخت تر دوام بیشتری دارند

سبدهای تیغه ای و پره ای مارلین از استحکام کششی بالا و فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده اند. بنابراین ، آنها برای شستشوی قطعات هوافضا ایده آل هستند. از آنجا که شستشوی قطعات می تواند شامل حمام های شیمیایی سوزاننده و یا تمیز کردن اولتراسونیک باشد ، سبد باید از دوام کافی برای تحمل شرایط سخت برخوردار باشد.

 

هر سبد هوافضا مارلین استیل از فولاد ضد زنگ Grade 304 ساخته شده است که به دلیل داشتن لایه اکسید محافظ ، دوام بیشتری نسبت به سایر فلزات هوافضا دارد و در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. 5 دلیل استفاده از سبدهای تیغه و پره سفارشی هوافضا اگر به دنبال یک سبد شستشوی قطعات هستید که سالها دوام داشته باشد ، به دنبال سبدهای فرم مفتولی Marlin Steel نباشید.

 

2) سفارشی سازی برای حمل و نقل مواد

سبدهای تیغه ای و پره ای گزینه های ایده آلی برای اهداف مختلفی برای جابجایی مواد هستند. چه به سبدی برای نگهداری و چه برای شستن پره های توربین جت نیاز داشته باشید ، مارلین استیل می تواند سبد تیغه و پره را متناسب با نیازهای شما تنظیم کند. بسیاری از سبدهای تیغه ای و پره ای سفارشی را می توان با درب مجهز کرد تا محتوای آنها ایمن نباشد. هر سبد را می توان با یک قفسه گرمایی اختیاری متناسب با نیازهای MRO خود سفارشی کرد.

 

3) بهبود کارایی با چرخ دستی های فولادی

مارلین استیل برای کمک به کاهش زمان حمل و نقل موتورهای هواپیما در طول مراحل تعمیر ، تعمیر و تعمیرات اساسی ، گاری های هواپیمایی را طراحی کرده است. 5 دلیل استفاده از سبدهای تیغه و پره سفارشی هوافضا هر سبد سیم تیغه ای و پره ای دارای یک چرخ دستی موبایل اختیاری برای کمک به تسهیل این روند است. از آنجا که این قطعات برای حمل دستی بسیار بزرگ هستند اما برای حمل بالابر بسیار ظریف هستند ، انتقال ایمن این قطعات به عملیات بعدی می تواند یک معضل باشد.

 

چرخ دستی های چرخدار فولاد ضد زنگ هواپیما می توانند به این چالش پاسخ دهند. با استفاده از تسمه های چوب دستی قابل تنظیم ، می توان تیغه ها و پره ها را درون یک چرخ دستی گرد کرد و بدون اینکه از بین برود ، راحت به اطراف حرکت کند. از آنجا که پره های توربین جت می توانند سنگین باشند 5 دلیل استفاده از سبدهای تیغه و پره سفارشی هوافضا، هر چرخ دستی می تواند ظرفیت بار سنگین 600 پوند را داشته باشد و از انسداد مجاور با دیواره های جانبی بلند آن ، از هر قسمت در برابر ضربه محافظت می کند.

 

علاوه بر این ، چرخ های چرخشی حرکت دادن سبد را برای کارمندان روان و آسان می کند. هرچه سرعت حرکت قطعات هوافضا در طی فرآیند MRO سریعتر باشد ، بهره وری شما بالاتر می رود.

 

4) بدون تماس فلز بر روی فلز

هنگام جابجایی تیغه ها و پره های خود در یک گاری ، باید از محافظت از آنها اطمینان حاصل کنید. FAA مستلزم آن است که تیغه ها و پره ها یکدیگر را خراش ندهند. 5 دلیل استفاده از سبدهای تیغه و پره سفارشی هوافضا حتی کوچکترین خراش ها نیز می توانند تیغه ها و پره ها را از کار خارج کنند. بر خلاف چرخ دستی های فلزی کامل ، یک سبد کاملاً مطمئن باعث می شود تیغه ها و پره ها با یکدیگر یا موانع دیگر تماس نداشته باشند.

 

این موبایل با استفاده از آسترهای نئوپرن و سایر پوشش هایی که کف سبد را پوشانده است ، محافظت می کند. آسترها از آسیب ناشی از تماس فلز با فلز جلوگیری می کنند و باعث می شوند تیغه ها و پره ها در حین حرکت بین فرایندها آسیب نبینند.

 

بعلاوه ، هر سبد چرخ دستی فولادی هوافضا دارای دیواره های جانبی مستحکم و ضخیمی است تا از برخورد قطعات با سایر اشیا while هنگام حرکت مانند لیفتراک جلوگیری کند. این ویژگی کمک می کند تا قطعات هوافضا آسیب نبیند و خراشیده نشود.

 

5) به طور خاص برای موتورها طراحی شده است

سبدهای تیغه ای و پره ای مارلین استیل متناسب با موتورهای خاصی طراحی شده اند ، بنابراین می دانید که این سبد کاملاً مناسب موتور خاص شماست. 5 دلیل استفاده از سبدهای تیغه و پره سفارشی هوافضا

 

مارلین استیل سبدهایی مخصوص این موتورها دارد: CFM ، پرات و ویتنی و رولز رویس.

 

برای مشاهده لیست کامل فرمهای تیغه و سیم پره این موتورها اینجا را بررسی کنید.

 




:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: