آیا می توانید نقره (سکه) از زمین در نوادا بیل بزنید؟
نوشته شده توسط : مسعود

توسط کریس کالام

01.30.2018

سکه نوادا مسخره به نظر می رسد ، اما واقعیت داشت. طبق State Symbols USA ، "نام مستعار نوادا The Silver State است ، که مربوط به روزهای عجله نقره ای نوادا در اواسط 1800 است. در آن زمان نقره به معنای واقعی کلمه در نوادا از زمین کوبیده شد. پوسته های خاکستری سنگین نقره ای طی میلیون ها سال در سطح کویر تشکیل شده بود و توسط گرد و غبار و باد به جلای کسل کننده شاخ گاو پرداخت می شد (که به آن "نقره شاخ" می گویند). یک تخت بزرگ نقره ای می تواند ده ها متر عرض و بیش از آیا می توانید نقره (سکه) از زمین در نوادا بیل بزنید؟

 

انجمن سلطنتی شیمی گزارش می دهد که نام "نقره ای" از نام آنگلوساکسون ، "siolfur" گرفته شده است ، این شماره اتمی شماره 47 در جدول تناوبی است ، با نماد Ag می رود و در حدود 3000 قبل از میلاد کشف شد. شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نقره در این Infographic کسب کنید: 9 واقعیت سریع در مورد نقره [لینک]

 

ما اغلب یادآوری می کنیم که نوادا به دلیل نقره ای بودن شناخته شده است ، به ویژه هنگامی که ما تغییر خود را حساب می کنیم. بیش از یک دهه پیش ، محوطه یادبود دو صدمین سالگرد ضرابخانه ایالات متحده برای نوادا شامل موستانگ های وحشی ، کوهها ، طلوع آفتاب ، قلم موی سرخ و نام مستعار این ایالت: ایالت نقره ای بود. آیا می توانید نقره (سکه) از زمین در نوادا بیل بزنید؟

 

 

از قضا ، بیشتر محله های نوادا ، مانند همه محله های اخیر ، از نقره ساخته نشده اند. طبق کوین ویک ، برخی از محله های ایالت در مجموعه های ضد نقره پنج تکه و همچنین روکش دار موجود بودند. در اصل همه محله ها از 90٪ نقره تشکیل شده بودند. اما مطابق با ضرابخانه ایالات متحده ، یک بحران نقره باعث جایگزینی نقره در سال 1966 شد. امروزه این سکه ها از روکش کاپرو نیکل ، با هسته مس خالص و یک لایه خارجی از 75 درصد مس ، 25 درصد آلیاژ نیکل تشکیل شده است. . ارزش اعلام شده این چهارم نقره را می توان به خانه های سکه سپرد. اما هر مجموعه دار ، فروشنده یا پیاده فروشی که قصد خرید این سکه ها را برای ذوب یا جمع آوری دارند ، باید از جعلی بودن آنها اطمینان حاصل کنند. آیا می توانید نقره (سکه) از زمین در نوادا بیل بزنید؟

 

سکه های سکه شناسی جعلی همیشه در مغازه های پیاده فروشی آورده می شوند. این محله ها می تواند به پول کلان اضافه شود. جعل کنندگان در تکثیر وزن ، شکل ظاهری و تمیزی ضرب سکه های واقعی بسیار ماهر شده اند که تقلبی های با کیفیت بالا می توانند به راحتی به عنوان کالاهای اصلی منتقل شوند. سال نعناعی که روی یک عدد سکه زده می شود ، می تواند محتوای فلز گرانبها آن را نشان دهد ، اما مواردی وجود دارد که ترکیب در اواسط سال تغییر می کند ، تاریخ را به عنوان وسیله تأیید باطل می کند و مقدار را به طرز چشمگیری تغییر می دهد. شناسایی توسط تاریخ نعناع برای عمده فروشانی که وقت ارزیابی هر سکه را به صورت جداگانه ندارند نیز غیر عملی است.

 

بسیاری از تقلبی های نقره ای با کیفیت بالا دارای وزن و ابعاد دقیق هستند و به راحتی برای چشم آموزش ندیده (یا فروشنده بدون فن آوری های ضد جعلی) به عنوان محصولات اصلی شمش قابل انتقال است. و سکه های نقره ای قدیمی می تواند هزاران ارزش داشته باشد. آیا می توانید نقره (سکه) از زمین در نوادا بیل بزنید؟

 

 

ما قبلاً در This Coins Don’t Make The Grade درمورد یک دفاتر فروش ، که از 4000 دلار کلاهبرداری شده بود ، نوشتیم چون اصالت دو سکه نقره را تأیید نکرد. آنالایزرهای قابل حمل XRF برای فلزات گرانبها روشی سریع ، دقیق و از همه مهمتر روشی غیر مخرب را برای آزمایش خلوص و ترکیب کلیه فلزات گرانبها از جمله نقره ارائه می دهند. XRF به سرعت وجود و غلظت عناصر آلیاژ ردیابی دیگر از جمله سرب ، فلز متداول سکه را تعیین می کند.

 

ممکن است یک چهارم برای بعضی ها فقط بیست و پنج سنت باشد. اما اگر این یک سکه جمع آوری شده باشد ، می تواند هزاران ارزش داشته باشد. قمار نکنید ؛ مطمئن شوید که تفاوت را می دانید. آیا می توانید نقره (سکه) از زمین در نوادا بیل بزنید؟

 

 

 

در مورد جدیدترین اطلاعات اینفوگرافیک در مورد این فلز بسیار پرکاربرد ، بسیار انعطاف پذیر و انعطاف پذیر بیشتر بدانید: 9 واقعیت سریع در مورد نقره

 




:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: