ساختمان صنعتی فولاد
نوشته شده توسط : مسعود


ساختمان صنعتی فولاد که از Havit Steel طراحی شده است ، یک راه حل کارآمد برای تأسیسات صنعتی است ، چه شما نیاز به ساخت امکانات تولیدی ، کارگاه ها ، انبارها دارید. ساختمان سازه های فلزی پیش ساخته ما با نیازهای عملیاتی هر صنعت سازگار است. ساختمان صنعتی فولاد


کیت های ساختمانی استیل


طبقه بندی ساختمانهای صنعتی فولاد:
با توجه به هدف:
تولید: از جمله کارگاههای تولیدی بنگاههای مختلف صنعتی.
دسته های کمکی: از جمله تعمیر ماشین ، ابزار ، کارگاه های مدل و غیره
گروه برق: شامل نیروگاه ها ، پمپ بنزین ها ، ایستگاه های هوای فشرده ، پست ها ، دیگهای بخار و غیره
انبارداری: ساختمان انبار مواد اولیه ، محصولات نیمه تمام و نهایی.
با توجه به فرم ساختار تحمل بار:
باربر سازه فلزی: سازه باربر قاب یک سیستم تحمل بار است که از یک قاب افقی و یک عضو اتصال طولی تشکیل شده است و دیوار فقط به عنوان محفظه عمل می کند. برای دهانه های بزرگ ، گیاهان زیاد و بارهای جرثقیل بزرگ مناسب است. آنچه شما باید در یک تامین کننده فولاد جستجو کنید چارچوب تحمل بار از طریق برش و جوشکاری از ورق فولادی یا فولاد نورد گرم ساخته شده است. ساختمان صنعتی فولاد


ساختمان صنعتی فولاد

چارچوب افقی ساختمان کارخانه شامل تیرهای سقف (یا خرپای سقف) ، ستون ها و پایه ها می باشد. این بارها را از نورگیرها ، سقف ها ، دیوارها و سایر قسمت ها تحمل می کند ، همچنین وزن آن ، بارهای مختلف تولید شده توسط جرثقیل ها و بارهای طولی دیوار را تحمل می کند. این بارها از طریق چارچوب عرضی از طریق ستون ها به پی منتقل می شود.

اجزای اتصال طولی توسط سوراخ های سقف ، تیرهای دیواری ، میله های کراوات ، تکیه گاه ها و ... به قاب افقی متصل می شوند تا یک سیستم فضای صنعتی ساختمان صنعتی یک طبقه ایجاد کنند. آنها عمدتا برای اطمینان از ثبات چارچوب عرضی ، تحمل بار کششی و انتقال آن از طریق ستون به پایه است.

سازه باربر بتنی: سازه باربر دیواری به طور کلی اشاره به دیوار بیرونی دارد که یک دیوار سنگ تراشی باربر با ستونهای بتونی در داخل دیوار را برای تحمل بار سقف و جرثقیل اتخاذ می کند. سقف سازه ای فولادی را شامل می شود ، از جمله تیرهای فولادی ، براده و صفحات سقف. ساختمان صنعتی فولاد  انواع مختلف فولاد تولیدی

 

سازه باربری بتونی

شرح ساختمان صنعتی فولاد
کاربرد سازه های فلزی در ساختمان های صنعتی سابقه ای طولانی دارد. ساختمانهای صنعتی برای تأمین بیشترین و بیشترین فضای تولید صنعتی به این سازه احتیاج دارند.
با این حال ، بتن مسلح سنتی نمی تواند نیازهای تولید را برآورده کند ، بنابراین تحت این شرایط ، سیستم خرپای سقفی ایجاد شد. خرپاهای سقفی استیل از خرپا و مهاربند سقفی و تیرهای کراواتی تشکیل شده است ، بسیاری از کارخانه ها دارای جرثقیل هستند و سیستم تیرچه جرثقیل بخشی اساسی از ساختمان کارخانه است که شامل تیرهای جرثقیل ، سازه های ترمز ، ریل های فولادی و سایر اتصالات است.
هدف ساختمانهای صنعتی خدمت به کلیه فرایندهای صنعتی است. با توجه به فرآیندهای تولید آنها ، نیازهای خاصی برای مواد ، فضا و فرم های ساختاری وجود دارد و فضای ساختمان کافی است.

طراحی ساختمان صنعتی فولاد
طراحی برای ساختمانهای صنعتی فولادی ضروری است. تنها طراحی متفکرانه می تواند اطمینان حاصل کند که ساختمان دارای محیطی ایمن ، بهداشتی و مناسب و مبتنی بر زمین شناسی مهندسی قابل اعتماد است. بنابراین ، می تواند نیازهای ذخیره سازی ، بارگیری و تخلیه را برآورده کند. ساختمان صنعتی فولاد


محیط و آب و هوای مختلف نیز در طراحی ساختمانهای سازه های فلزی صنعتی تأثیر دارد.

به عنوان مثال ، در مناطق سردسیر ، به دلیل نیاز به حفاظت از سرما ، سقف ها و پانل های دیواری مجبور به استفاده از مواد عایق هستند. و اندازه پنجره ها باید کوچک باشد. ساختمانهای فلزی نسبتاً "سنگین" هستند.
اما در مناطق گرم ، به دلیل نیاز به تهویه و اتلاف گرما ، ساختمان به پنجره های بزرگتر و بیشتری احتیاج دارد. آیا می توانید نقره (سکه) از زمین در نوادا بیل بزنید؟  از آنجا که نیازی به عایق حرارتی نیست ، یک ورق فولادی تک لایه برای دیوار مناسب است. برخی از سازه ها ممکن است پنبه عایق را برای عایق بندی حرارتی به سقف اضافه کنند و ساختمانهای سازه های فلزی نسبتاً سبک وزن هستند. ساختمان صنعتی فولاد

 

ساختمان صنعتی فولاد

علاوه بر این ، صنایع مختلف نیز بر طراحی ساختمان های صنعتی فلزی تأثیر می گذارند.

به عنوان مثال ، کارخانه های تولید فولاد و کارخانه های کاغذ سازی بیشتر از هم قرار گرفتن های یک دهانه یا یک دهانه استفاده می کنند زیرا روند تولید آنها مستقیم است.

در مورد کارخانه های فرآیندهای تولید عمودی ، مانند تولیدکنندگان ماشین آلات و تولیدکنندگان فرآوری فلزات ، ساختمان های آنها عمدتا ترکیبی چند دهانه مربع یا مستطیل و فضای داخلی متصل هستند. ارتفاع ساختمان ها تقریباً یکسان است.

کارخانه ماشین آلات سنگین ، به دلیل تفاوت های زیاد در اندازه اجزا و انواع تجهیزات ، شکل ساختمان های صنعتی دارای لولاهای زیادی است. کارگاه های کاستور اشکال پیچیده تری دارند زیرا دارای کوره های آهنی روی سقف ، زیر بشکهای جرثقیل باز ، اجاق ها و دودکش ها است. ساختمان صنعتی فولاد


مزیت

ساختمان صنعتی فولاد

1) ل وزن سبک و عملکرد لرزه ای عالی:
ساختمان سازه های فلزی ایمن است. این صفحه فولادی را ضخیم نمی کند  OES روشهای فوق سریع مجاز کردن خصوصیات گنجاندن در طول تولید فولاد را فراهم می کند ، که به ظرفیت بار بتن آجر و بتن مسلح سنتی دست می یابد.
تحت همان الزامات طراحی و نیروی بار مربوطه ، ساختار فولادی می تواند بیش از 30٪ سبک تر از ساختار سنتی بتونی و 20٪ سبک تر از بتن مسلح معمولی باشد.
از آنجا که سازه فولادی از نظر وزن سبکتر و از ابعاد کوچکتر است ، عملکرد لرزه ای بسیار خوبی دارد به طوری که سازه فلزی پیش ساخته می تواند خسارات وارد شده به ساختمان را در اثر زلزله به حداقل برساند. تأثیر زلزله بر ساختمان را کاهش می دهد. نرخ کلی واژگونی ساختمان.

2) ساخت ساده و زمان ساخت کوتاه:
توسعه ساختمان اسکلت فلزی به طور مستقیم ، اجزای مورد نیاز برای نصب ، که تولید را در کارخانه ما پردازش می کنند.
در طراحی ، ساختمان اسکلت فلزی در طول 20 روز نگهداری نیازی به بتن مسلح ندارد ، در نتیجه زمان ساخت کلی پروژه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. ساختمان صنعتی فولاد


3) حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار مصالح ساختمانی:
در طول کل فرآیند ساخت ساختمان سازه های فلزی ، اجزای سازنده فولاد فقط نیاز به بلند کردن و اتصال در محل دارند ، بنابراین گرد و غبار سیمان و صداهای مختلف وجود ندارد.
فرآیند نصب از محیط زیست محافظت می کند. سازگار با محیط زیست است. پس از تخریب ساختمان ، اجزای سازه سازه های فلزی در سایر سازه های ساختمان نیز استفاده می شوند ساختمان صنعتی فولاد ارزش مس ، نیکل ، آهن یا طلا چیست؟ 

 





:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: