ناودانی چیست و چه کاربردی دارد
نوشته شده توسط : مسعود

ناودانی چیست و چه کاربردی دارد

گل میخ چیست؟ کاربرد آن چیست؟ پروفیل ها به طور گسترده در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند. ناودانهای سرد دارای پروفایل هایی برای استفاده در صنعت و ساخت و ساز هستند. ناودانی چیست و چه کاربردی دارد انواع مختلف سنبله ها تولید می شوند که هر کدام دارای خصوصیات ، اندازه و وزن های مختلف هستند. بنابراین برنامه ها نیز متفاوت هستند. بطور کلی ، ناودانها به دو دسته مشبک و ساده تقسیم می شوند.مانند اکثر پروفایل ها ، ناودان ها در صنعت ساخت و ساز مانند تیرها ، ستون ها و خرپا ها مورد استفاده قرار می گیرند ، و از ناودان های کوچک نیز در ساخت کف چوب استفاده می شود.

استفاده دیگر برای گل میخ ها در نمای ساختمان است. سنبله های آلومینیومی نقش موثری در اجرای نمایهای زیربنایی مدرن دارند.

گل میخ ساده: گل میخ های ساده از ورق گرم ساخته شده اند و می توانند گرم یا گالوانیزه سرد باشند. اندازه تولید شامل 8،10،12،14،16 است. ارتفاع این محصول از 30 تا 400 میلی متر است. کاربردهای اصلی برای گل میخ های ساده در پل های باربری ، استفاده صنعتی و مهندسی مکانیک است.

مش اسپایک: این محصول همچنین از جنس فلز گرم است و روش گالوانیزه گرم یا سرد است. کاربردهای اصلی گل میخ شامل ساخت قفسه های فلزی جامد-نصب سنگ خشک-سازه های فلزی سبک.

سنبله LPG

گل میخ های LPG یا گل میخ های اروپایی یکی از پروفیل های گل میخ کشور است که وزن آن بیش از سایر گل میخ های موجود در بازار است. به طور کلی ، این نوع گل میخ های LPG یا بیشتر اروپایی ها از گل میخ LPG در پروژه های بزرگ یا پروژه های صنعتی با گل میخ ها باید از گل میخ استفاده کنند. سنبله های LPG یا اروپایی ضخیم تر هستند و بنابراین وزن بیشتری دارند. ناودانی چیست و چه کاربردی دارد

 تفاوت بین گل میخ های سبک و سنگین چیست؟

تفاوت شدید در گل میخ

بررسی تفاوت سنبله های سبک و سنبله های سنگین

تفاوت بین گل میخ های سبک و گل میخ های سنگین در این است که خریداران قبل از سفارش باید کاملاً از محصول آگاهی داشته باشند تا بتوانند انتخاب دقیق تری انجام دهند و در آخر انتخابی را انتخاب کنند که مناسب استفاده مورد نظرشان باشد. ناودانی چیست و چه کاربردی دارد دقیقاً چه تفاوتی بین این دو محصول وجود دارد ، چه کسی از آن استفاده می کند ، چه میزان هزینه دارد و جوانب مثبت و منفی هر یک از مواردی است که در بخش FAQ مشاهده می کنید ، بنابراین می توانید پاسخ را در انتهای مقاله بیابید. به آنها.

تفاوت بین گل میخ های سبک و گل میخ های سنگین چیست؟

همانطور که می دانید از ابزارهای مختلفی در ساخت و ساز و صنعت استفاده می شود و یکی از متداول ترین قطعات فلزی سنبله است. این محصول یک بخش فولادی باز و سازه U شکل و مشخصات صنعتی است. این محصول از مخلوط های قابل جابجایی ساخته شده از فولاد کربن ساخته شده است. سطح مقطع از یک بخش افقی و دو بال عمودی تشکیل شده است که به شکل U با گوشه های داخلی خم شده و به شکل مشبک ساده ارائه می شوند.

قیمت زاویه زهکشی

روش تولید تحقیق

این محصول به طور گسترده ای در جعبه های صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد و در سه حالت تولید می شود:

تولید به روش رسانه ای

تولید پارچه

تولید توسط نورد گرم و سرد

گل میخ های مطبوعاتی توسط دستگاههای پرس مانند دستگاههای تولیدی و تولیدی شکل می گیرند. ناودانی چیست و چه کاربردی دارد

 شکل پارچه مانند لبه پارچه از خط تولید ناشی می شود ، بنابراین نیازی به فشار دادن محصول برای شکل گیری نیست. نوع سوم مدل های موبایل با درجه حرارت بالا و پایین است.

حتما بخوانید: آیا Aluzink همانند آبکاری روی است؟

جالب است بدانید که این محصولات بسته به نوع تحویل به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

نوع ساده

نوع چشم

انواع ساده صنعتی و ساختمانی از ورق گالوانیزه گرم با استفاده از روش سرد یا گرم ساخته شده است. محصولات از این نوع در سایزهای مختلف 6.5 ، 8 ، 10 ، 12 ، 14 ، 18 ، 20 و 22 در دسترس هستند. ارتفاع محصول از 30 میلی متر تا 400 میلی متر است و در موارد مختلف (به عنوان مثال ساخت و سازه های باربری و ...) مورد استفاده قرار می گیرد. ناودانی چیست و چه کاربردی دارد نوع دوم مشبک نام دارد. نوع غربال همچنین از ورق گالوانیزه گرم و تحت شرایط دمای بالا و پایین ساخته شده است. محصولات این نوع در کاربردهای مختلفی از قبیل سازه های فلزی سبک ، نصب سنگ های خشک ، قفسه های سفت و سخت و فولادی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد

در مورد فن آوری مدرن حاصل از Studs (برنده ، برنده) اطلاعات کسب کنید.

ظهور این محصولات باعث شده تا علاوه بر کاربرد آنها در پروژه های ساختمانی ، مرمت ساختمان های معماری ، کاربردهای صنعتی از قبیل تجهیزات ساختمانی و پایه های ماشین ، فریم ها ، سازه های برون مرزی ، اسکلت کامیون و ... کاربردهای متنوعی نیز داشته باشد. ناودانی چیست و چه کاربردی دارد با این حال ، آنها از نظر وزن ، نوع و اندازه هرکدام متفاوت هستند. برخی سبک هستند و برخی دیگر سنگین هستند. وزن این محصول بر اساس جدول محاسبه خاصی تعیین می شود که در زیر می توانید مشاهده کنید.

تفاوت اصلی بین گل میخ های سبک و سنگین چیست؟

به طور کلی می توان گفت که این محصولات بسته به وزن و اندازه محصول به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

 




:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: